Skip to main content

Herstelling

 

Quest Computers heeft een inhouse hersteldienst. Dus je kan bij ons terrecht met al je hardware en software problemen.
Het merk van jouw toestel en of deze al dan niet bij ons aangekocht is maakt niet uit.

Om je toestel te laten nakijken of herstellen kan je deze steeds binnen brengen of opsturen.

 

In de winkel

  • Aan de kassa voeren we een snelle evaluatie uit. Indien het toestel nog in garantie is, zorg dan dat je het aankoopbewijs mee hebt.
  • Directe support: bij eenvoudige problemen kunnen we het probleem dikwijls onmiddelijk oplossen. Wanneer het ingewikkelder of tijdrovend is zal je het toestel moeten achterlaten.
  • Ontvangstbewijs: Bij achterlaten van een toestel ontvang je steeds een ontvangstbewijs op papier, via sms en/of e-mail. Voor zover mogelijk zullen we je ook informeren over de mogelijke hersteltijd en kosten.

Hersteldienst

  • Werkwijze: Alle herstellingen worden begonnen volgens het first-in first-out pricipe. Gemiddeld duurt een herstelling een 3-tal werkdagen, afhankelijk van drukte en de aard van het probleem.
  • Kosten: Indien de kosten hoger liggen dan vooraf overeengekomen zullen we je hierover contacteren via telefoon, sms of e-mail. Indien er geen overeengekomen is kost voeren we automatisch de herstelling uit als deze onder de €100 valt. Als de kost hoger ligt dan contacteren we je eerst voor goedkeuring.
  • Afwerking: Wanneer je herstelling afgewerkt is zal je een sms en e-mail ontvangen indien we over je telefoonnummer en e-mail adres beschikken.

Ophaling

  • Uitleg: Bij afhaling van je toestel leggen we uit wat er uitgevoerd is en indien gekend alsook de oorzaak van het probleem.